środa, 29 lutego 2012

'I still know what you did last summer' by JIM

oglądam właśnie 'koszmar kolejnego lata' na JIM'ie i piszę z moimi ziomeczkami <3 jednym słowem kolejny relaksujący wieczorek spędzony na sofie przed tv ;) jak narazie brak planów na jutro, ale mam nadzieję, że nie bd musiała ruszać się z domu. przydałoby się wziąć za linoryt, ale jakoś nie mam do tego weny. hmm, może później? się zobaczy.
btw wygrałam ten brechowy konkurs na płock.cafe i w marcu mam sesję zdjęciową xd oczywiście dziękuję bardzo wszystkim, którzy mi w tym pomogli ;) w sumie, to przyda się trochę świeżych zdjęć, bo dawno nie miałam okazji pozwolić sobie na takie - brak czasu i chęci. aż jestem ciekawa, co uda nam się wymyślić z Marcinem ;D tymczasem życzę wszystkim miłego wieczoru i dobrej nocy, big kiss.